شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی گندمی - سپاه الغدیر یزد

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز در بحران شیوع ویروس کرونا کشورهای مدعی علم و پیشرفت در بدترین شرایط قرار گرفته اند و نتوانسته‌اند راهی برای رفع مشکلات خود بیابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد،حجت الاسلام والمسلمین علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر  یزد در نشست فرمانده سپاه استان با آیت الله ناصری، به مناسبت روز معلم و شهادت شهید آیت الله مطهری و فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد : یکی از ملزومات امروز ملاک قرار دادن آموزه‌های شهید مطهری برای تربیت نسل جوان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه‌های علمی و تربیتی، افزود: آموزه‌های شهید مطهری باید به عنوان ملاک عمل اساتید در تربیت نسل جوان قرار گیرد زیرا امروز همه جهان تشنه دین است و تنها راه حراست از دین علم آموزی همراه با بصیرت انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر  یزد ادامه داد: اگر بخواهیم ایمان و عمل صالح را در ابعاد مختلف داشته باشیم، علم چاشنی حرکت این مسیر است و بحمدالله در دین اسلام هیچ محدودیتی برای کسب علم وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین گندمی تصریح کرد: امروز دربحران شیوع ویروس کرونا کشورهای مدعی علم و پیشرفت در بدترین شرایط قرار گرفته اند و نتوانسته‌اند راهی برای رفع مشکلات خود بیابند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته عقیدتیف در مورد برنامه های این هفته، بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدای مربی، برگزاری نشست‌های تبیینی فرهنگ مطهر و شناخت فرهنگ شهید مطهری، تجلیل و تقدیر از مربیان نمونه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های این هفته در استان یزد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در پایان با بیان این که اساتید دانشگاه و معلمان در مدارس باید آموزه های شهید مطهری را ملاک عمل خود در امور مختلف به ویژه تربیت نسل جوان قرار دهند، گفت: سیره شهید مطهری برای همه افراد جامعه به ویژه جوانان به خوبی تشریح و تبیین شود.


انتهای پیام/انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha