چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 898861
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
خیاطی

حوزه/ بانوان جهادی حوزه پنج حضرت زهرا(س) در قالب ۵ کارگاه خیاطی و نیز دوخت ماسک و لباس گان در منازل در راستای مقابله با ویروس کرونا، خدمت بزرگی به بهداشت و سلامت قم نموده اند.

فهیمه نصیریان، مسئول سازندگی حوزه ۵ بسیج حضرت زهرا(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس نحس کرونا تاکنون، ۱۵ گروه جهادی زیرمجموعه این حوزه مقاومت بسیج شامل حدود ۱۰۰ بانوی جهادگر در عرصه مقابله با کرونا در ابعاد و زمینه های مختلف فعال بوده اند، اظهار داشت: علاوه بر فعال بودن ۵ کارگاه خیاطی آن هم در دو شیفت کاری، ۵۰ تن از خواهران جهادی این حوزه مقاومت نیز در منازل خود با چرخ خیاطی شخصی، مشغول تولید ماسک و لباس گان هستند و با روحیه جهادی خود، یاری گر ما در تهیه و آماده سازی این اقلام می باشند.

وی افزود: به لطف الهی و به همت این بانوان جهادگر، بیش از یک صدهزار ماسک و نیز یک هزار و ۷۰۰ دست لباس گان تاکنون تولید و به مراکز مورد نیاز از جمله بیمارستان های درگیر با کرونا داده شده است.

وی یادآور شد: همچنین در کنار تولید ماسک و لباس گان، برای دختران ۹ ساله روزه اولی خانواده های محروم، ساق دست دوخته و به عنوان هدیه جشن تکلیف به آنها اعطا شده است.

این بانوی جهادگر همچنین گفت: توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده های محروم و نیازمند و نیز طبخ بیش از ۲۰۰ غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های مبتلا به کرونا از دیگر فعالیت های جهادگران بسیجی حوزه ۵ حضرت زهرا(س) بوده است.

وی ادامه داد: همچنین به همت خواهران بسیجی، شربت بیدمشک و عسل برای برادران تیم گندزدا و ضدعفونی کننده در سطح شهر تهیه و توزیع شده است.

نصیریان در خاتمه گفت: یکی دیگر از فعالیت های ارزشمند بانوان جهادی، برگزاری جشن تولدی خاطره انگیز برای کودکی است که متأسفانه پدرش را بر اثر کرونا از دست داده که انصافاً خواهران بسیجی با اشتیاق و علاقه بسیار در این کار فرهنگی و تربیتی مشارکت داشتند و همین برنامه در بهبود روحیه این کودک تأثیر بسزایی برجای گذاشت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha