جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 898982
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
برگزاری افطار مجازی ملی توسط نمایندگان مسلمان آمریکا

حوزه/ نمایندگان مسلمان آمریکایی و چهره های آشنای مسلمانان آمریکایی از جمله ایلهان عمر و رشیده طلیب، در مراسم افطار مجازی ملی که قرار است 12 می برگزار شود، شرکت کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از blackenterprise، با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برپایی سفره های افطاری در ایالات متحده،  ایلهان عمر سیاستمدار مسلمان و تنها نماینده محجبه پارلمان آمریکا، با همراهی رشیده طلیب دیگر نماینده مسلمان پارلمان و کیث الیسون دادستانی کل مینه سوتا در مراسم «افطار مجازی» شرکت می کنند.

دیگر شخصیت های برجسته در آمریکا از جمله خالد لطیف، دبلیو دین شریف و عایشه فوکوشیما و سایر چهره های آشنای مسلمانان آمریکا نیز قرار است در این افطار مجازی ملی در تاریخ 12 می شرکت داشته باشند.

فرهانا کرا ، مدیر اجرایی وکلای مسلمان آمریکا گفت: شیوع بی سابقه جهانی ویروس کرونا و همراهی آن با ماه مبارک رمضان، راه هایی را که مسلمانان آمریکا می توانند از طریق آن ها بر سختی ها در راستای احترام به دین و جوامع شان پایبند بمانند را برجسته ساخته است.

وی افزود: من امیدوارم که افطار ملی بتواند یک خدمت ملی باارزش را ارائه دهد و همه بتوانیم در ایام ماه رمضان درحالی که در خانه می مانیم، مرتبط با همدیگر و الهام بخش هم باشیم.

رشیده طلیب نماینده پارلمانی و هیات رئیسه افتخاری این مراسم گفت: اگرچه شیوع ویروس ما را مجبور کرده که درباره چگونگی جشن گرفتن در ایام رمضان تجدیدنظر کنیم، اما امیدواری بتوانیم سنت جدیدی را با این افطار ملی مجازی آغاز کنیم.

وی گفت: این رویداد فرصتی است برای همه آمریکایی ها تا به عنوان همکاران مسلمان من در کنگره به ما بپیوندند و من ماه رمضان را با هم روزه بگیریم. ما داستان های مسلمانان آمریکایی را که در تلاش برای کمک به جوامع خود در طول این بیماری هستند می گوییم و به اشتراک می گذاریم تا بگوییم که چرا مهم است پشت هم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha