جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی

حوزه/آیین اختتامیه جشنواره ملی مهدویت عصر امروز به همت جهاددانشگاهی قم و با معرفی برگزیدگان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین اختتامیه جشنواره ملی مهدویت، عصر امروز به همت جهاددانشگاهی قم و با معرفی برگزیدگان به صورت مجازی برگزار شد.

در این جشنواره که به صورت برخط و به دلیل شرایط کرونایی برگزار شد، منتخبین و نفرات برگزیده هر یک از رشته‌های عکس، شعر، کتاب‌خوانی، دلنوشته، داستان، طراحی، گرافیک و پاتکس معرفی شدند.

در این مراسم دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور، دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر بهروزی لک از اساتید برجسته حوزه مهدویت، علی حسینی دبیر جشنواره مهدویت به ارایه سخن پرداختند.

حسینی دبیر جشنواره با اشاره به دریافت 2405 اثر به دبیرخانه جشنواره به معرفی آثار برگزیده پرداخت و از برگزاری نمایشگاه حقیقی (پس از پایان کرونا) و مجازی و انتشار کتاب دیجیتال آثار جشنواره خبرداد.

نفرات برگزیده دومین جشنواره ملی مهدویت

در بخش شعر که بیشترین آثار ارسالی را در برگرفت، امیر رسولی به عنوان نفر اول،مرضیه مظفری نفر دوم، فاطمه زاهد مقدم نفر سوم و مجتبی خرسندی نیز عنوان نفر شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش داستان نفر اول لیلا روغنگیر قزوینی، نفر دوم علی اصغر کاویانی و نفر سوم حسین زحمتکش زنجانی معرفی شدند.در بخش عکس داوران تنها نفرات برگزیده و شایسته تقدیر را معرفی کردند که در این بخش از احمد تاجی، سعید رضا مقصودی و پویا بیات تقدیر شد.

در بخش پوستر مهران پندار به عنوان برگزیده جشنواره دست یافت. در بخش تایپو گرافیک امیرحسین عبادیان دهکردی و در بخش پاتکس مهدی آمن و در بخش دلنوشته ملیحه بلندیان کاشی، قاسم بای و فرشته فتحی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش کتاب‌خوانی که به کتاب انسان 250 ساله اختصاص داشت، سید سعید حسینی، علی اسماعیلی، احمد علی قدیری، حامد باغبانی و شهناز دانشیان تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha