پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 899525
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
شاهرخی

حوزه/ ‌فرمانده سپاه استان قزوین از فعالیت های طلاب جهادی در مبارزه با بیماری کرونا و همچنین خدمت رسانی به مردم در قالب مواسات و همدلی مؤمنانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین سردار محمد شاهرخی در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین بر لزوم بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین ضمن تقدیر از فعالیت های طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه استان، اظهار کرد: از فعالیت های طلاب جهادی در این ایام آگاهی کامل دارم و به همه این عزیزان  خداقوت می گویم و امیدوارم تلاش های این عزیزان موجب رضایت خدای متعال شود.

سردار شاهرخی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی مجموعه ای با نشاط و با انگیزه است که با روحیه جهادی به خط می زند و امید و نشاط را در مردم زنده می کند، بیان کرد: این قرارگاه با شعار کار توسط مردم و برای مردم، اقدامات ارزنده ای در حوزه اشتغال، تربیت، فرهنگ، عمران و سلامت انجام داده است.

وی ادامه داد: مأموریت های قرارگاه پیشرفت وآبادانی بر اساس تکلیف و عمق بخشی به انقلاب اسلامی برنامه ریزی واجرا می شود و مبنای اصلی حرکت قرارگاه تعمیق باورهای دینی وگسترش ارزش های انقلاب اسلامی در روستاها هدف است که تعامل حوزه با این قرار گاه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قزوین از حضور جهادی و اثر گذار روحانیون در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها تقدیر و بیان کرد: فعالیتهای سربازان امام زمان (عج) در روستاها منشأ خیرات و برکات فراوانی شده و باید حوزه علمیه قزوین به این عزیزان توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha