جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رزمایش

حوزه/ در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام، دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شهرستان آران‌ و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اطعام و اکرام، دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه ظهر پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان و نیکوکاران شهرستان آران‌ و بیدگل در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

 بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم گفت: خیران و مردم نیکوکار این شهرستان در کمک به مقابله با بحران کرونا پیشتاز بودند، رقم کمک‌های خیرین افزون بر ۴۵ میلیارد ریال بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کمک به همنوعان برگرفته از سیره و زندگی پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع)است، خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم در آستانه آغاز هفته اطعام و اکرام نیازمندان و شرکت در طرح کمک مومنانه به مستمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا، کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی با مشارکت و پیوستن به جمع نیکوکاران، حقوق نیم یا یک روز خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

بایبوردی با اشاره به شناسایی ۳ هزار نیازمند و مستمند شهرستان آران و بیدگل برای تحویل اقلام غذایی در این طرح مومنانه، یادآور شد: تهیه بانک اطلاعاتی از خانوارهای نیازمند برای توزیع هدفمند اقلام غذایی ضروری است.

وی با بیان اینکه اگرچه درب مساجد، نمازهای جمعه و اماکن مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان آران و بیدگل بسته است، خاطر نشان کرد: مومنان نیک‌اندیش  به خوبی ‌می‌دانند با بسته بودن درب اماکن مذهبی، مسئولیت خطیر اجتماعی آنان در کمک به همنوعان که برگرفته از دستورات الهی است، فراموش نمی‌شود.

فرماندار آران و بیدگل در پایان به همکاری و همراهی خوب، ائمه جماعات، علما و روحانیون در اجرای طرح‌های مومنانه در سطح این شهرستان اشاره کرد و افزود: این همراهی‌ها موجب همدلی و هماهنگی بیشتر مردم با همدیگر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سینا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام هیچ کدام از این کمک های که میکنید به دست نیازمندان داخل روستا نمیرسه چون خودتان نمیاین پخش کنین تونا همش خودشان میبرن من اسمم نوشتن ولی هیچ تحویل نمیگیرم بخدا هیچی هم از خودم ندارم سهم منو خودشان میبرن