پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رمضان

حوزه/ مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم گفت: استقبال از برنامه «تسبیح سحر» در بین مخاطبان سیمای مرکز قم بسیار چشمگیر بوده به طوری که از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار پیامک برای این برنامه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی قائم‌پناه با اعلام این مطلب اظهار کرد: رمضان امسال ویژه برنامه «تسبیح سحر» از بقاع متبرکه شاخص استان و به صورت زنده روی آنتن سیمای مرکز قم می‌رود.

وی افزود: کارشناسان برجسته حوزوی هر روز در این برنامه که با اجرای سید مهدی تحویل‌دار پخش می‌شود حضور می‌یابند و به گفت‌وگو پیرامون موضوعات مختلف از جمله آداب ماه ضیافت الهی، سبک زندگی اسلامی، آثار لقمه حرام و حلال، دستگیری از ایتام، ضرورت ولایت‌پذیری، حق‌الناس، امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌سازی برای ظهور، جهاد اقتصادی معرفی امامزادگان وتبلیغ و ترویج فرهنگ وقف می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به دیگر آیتم‌های این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: پخش دعای سحر، مناجات‌خوانی، سخنرانی علما و مراجع معظم تقلید از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی ادامه داد: حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، سیدحسین مومن، محمد سعیدی، نظری منفرد، تحریری، شوزب شیری و عباس اسکندری، کارشناسان مذهبی این برنامه هستند.

قائم‌پناه به پخش کلیپ‌های قرآنی و معرفی برنامه‌های اوقاف در هر قسمت از برنامه «تسبیح سحر» اشاره و تصریح کرد: مسابقه‌ای پیامکی با مضمون‌ صحبت کارشناسان هر برنامه هم برای مخاطبان تدارک دیده شده و جوایز ارزنده‌ای هم برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در هر قسمت و به قید قرعه از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌ باشند، کمک هزینه سفر رفت و برگشت به مشهد مقدس به دو نفر اهدا می‌شود ضمن اینکه در نیمه ماه مبارک رمضان هم پنج نفر از مخاطبانی که به این برنامه پیامک ارسال کرده باشند، به قید قرعه برنده جایزه سفر کربلای معلی خواهند شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مناجات‌ها و دل‌گویه‌های مردمی ارسال شده از سوی مخاطبان هم در فواصل برنامه پخش می‌شود عنوان کرد: حضور مداحان و شاعران آیینی از جمله حاج حسن حیدرزاده قمی، حاج رضا ایزدی، سیدرضا تحویلدار، احمد علوی، حاج رضا فلاح، حاج حسن شالبافان، حاج سیدعلی حسینی‌نژاد، حاج سیدمحسن بنی فاطمی، حاج علی مالکی نژاد، حاج عباس حیدرزاده و اشعری، از دیگر بخش‌های تسبیح سحر به شمار می‌رود.

وی گفت: امین وحیدی، مهدی علم‌خواه، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی، مهدی فروغی، علی اصغر شعاعی، حمید خاوری، علی علیزاده، اعتصام زینلی، مرتضی حائری، سجاد پروینی نژاد، محمد حسین فراهانی، میثم حمیدی نیک، روح‌الله آقایی، اسحاق عبدالهی، حجت‌الاسلام محسن زهدی علیپور، حجت الاسلام حمیدرضا مقدسی و سید سعید رحیمی هم از جمله قاریان و موذنانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

قائم‌پناه ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، بیش از ۱۱۰ هزار پیامک از سوی مخاطبان برای برنامه «تسبیح سحر» ارسال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha