جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که فضیلت شب‌های قدر حدومرز ندارد، گفت: مسئولان امکان حضور مؤمنان یا در صورت عدم امکان حضور فیزیکی امکان برقراری ارتباط معنوی با اماکن مقدسه در شب‌های قدر را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خواندن دعا و مناجات‌ مخصوص این شب‌ها بارها از سوی ائمه و اهل‌بیت(ع) سفارش شده است.

وی ادامه داد: شرایط کنونی جهان و کشورمان و شیوع بیماری کرونا موجب شده که در این شب‌های عزیز به درگاه خداوند متعال پناه ببریم و از درگاهش برای رفع این بلا و شر از عموم بشریت طلب کمک و یاری کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی به تعطیلی اماکن مقدسه و بقاع متبرکه در این ایام اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود کارشناسان و متخصصان پزشکی با رعایت پروتکل‌ها امکان حضور مؤمنان را در این مکان‌ها فراهم کنند و اگر امکان حضور نیست به گونه برنامه‌ریزی کنند که امکان برقراری ارتباط معنوی با اماکن مقدسه در شب‌های قدر فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: دعا و نیایش در این شب‌ها بسیار سفارش شده است و قطعاً امت مؤمن و دین‌دار ایران اسلامی از این فرصت استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha