سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عارفی

حجت الاسلام و المسلمین عارفی گفت: ولی امر مسلمین به عنوان یک راهنما و هدایت، مطلبی پیشنهادی را اعلام فرمودند اما همه ی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی وارد بر صحنه شدند و جهان را شگفت زده کردند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدولی عارفی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان، با تقدیر از برگزاری رزمایش همدلی مومنانه توسط ناجا، اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزاریم که نعمت حیات در نظام جمهوری اسلامی را به ما عنایت فرمود و امیدواریم که این نظام مقدس به نظام جهانی حضرت مهدی(عج) مبدل شود.

وی ادامه داد: آنچه که امروز تهیه کرده اید و به دست نیازمندان می رسانید، قبل از اینکه به دست آنها برسد ابتدا خداوند متعال آنها را می پذیرد و در دست خداوند قرار می گیرد، لذا ذخیره ای برای آخرت و هم چراغ روشنی برای هدایت همه ی انسان ها است.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی ادامه داد: آنچه در ایران اسلامی بر اثر بیماری کرونا اتفاق افتاد شاید صدماتی  را ایجاد کرد، اما در واقع گوشه ای از ظرفیت عظیم جمعیت مومن ایران اسلامی را شکوفا کرد، ظرفیتی که جهان را به شگفتی وادار کرد و ایران را بر تارک جهان نشاند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با یک اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی این همه شکوه و عظمت به وجود آمده است، گفت: ولی امر مسلمین به عنوان یک راهنما و هدایت، مطلبی پیشنهادی را اعلام فرمودند اما همه ی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی وارد بر صحنه شدند و جهان را شگفت زده کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی بیان داشت: نیروی انتظامی همیشه همراه با مردم بوده و شب و روز در حال پاسداشت از امنیت و آسایش مردم است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مصادیقی که خود را در جریان ویروس کرونا نشان داد، ظرفیت هایی بود که تا به امروز کسی از آن اطلاع نداشت که یکی از آن ها، ظرفیت اطاعت پذیری مردم بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جمعیت مومن و پا به رکاب حضرت مهدی(عج) در این رزمایش نشان دادند که چقدر برای هر فرمان رهبر انقلاب آمادگی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی تصریح کرد: وقتی یک مومن وارد عرصه اقدامات این چنینی می شود همه  جهات را مراعات می کند، لذا این ظرفیت نشان می دهد که ما می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری را انجام دهیم.

وی گفت: ما در این رزمایش به امام زمانمان اعلام می کنیم که با همه وجود و سختی هایی که ممکن است ایرن راه داشته باشد، اما نهضت شما را یاری می کنیم و ما با همه‌ی توانمان در میدان حاضر هستیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این رزمایش مومنانه و همدلی یک  مورد از موارد تقوا است، افزود:  هنگامی که امیرالمومنین علی(ع) خطبه متقین را برای حمام می خواند، یکی از آن ۱۱۰ مورد، همین رزمایش مومنانه است و ۱۰۹ مورد دیگر نیز موارد دیگری است که اگر رهبر انقلاب بر روی آنها انگشت بگذارد و یا امام زمان(عج) این ملت فداکار را به سمت آن مسائل هدایت کند، یقینا آن مدینه فاضله ای به وجود خواهد آمد که هیچ کس در حکومت آن حضرت، نیازی به چیزی نداشته باشد و همه نیازهای روحی، جسمی و معیشتی انسان برآورده، وهمه جز متقین می شوند، لذا ما برای چنین جامعه ای این رزمایش را برگزار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند این توفیق و عمر را به همه ی ما عنایت کند تا بتوانیم در رکاب امام زمان(عج)، جامعه ی جهانی را از این وضعیتی که گرفتار آن شده است، نجات دهیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha