جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
image-20200505150828-1.png

حوزه/ در این ماه، برکت، نعمت و مغفرت وجود دارد، اگر من نمی توانم زمینه استفاده از برکت و رحمت را فراهم نمایم، خدایا این زمینه را برای من مهیا بفرما.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ماه مبارک رمضان از مهمترین ماه ها در کلام قدسی حضرت تعالی به شمار می رود، از جمله مسائلی که این ماه را نسبت به سایر ماه ها ویژه کرده، ادعیه روزانه آن است. برای بهره بری بیشتر از دعاهای روزانه، این خبرگزاری هرساله اقدام به نشر این دعا به همراه شرح و توضیح  علما و اساتید حوزه کرده است، امسال نیز حجت الاسلام والمسلمین «احمد احمدی‌تبار» قائم مقام دبیرکل و معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) است به شرح دعاهای ده روز دوم این ماه مبارک پرداخته است.

«اللهُمَّ وَفِّرْ فیهِ حَظّی مِنْ بَرَکاتِهِ، وَسَهِّلْ سَبیلی الی خَیْراتِهِ، وَلاتَحْرِمْنی قَبُولَ حَسَناتِهِ، یا هادِیاً الَی الْحَقِّ الْمُبینِ ؛ خدایا

در این روز از خدای متعال چند درخواست می کنیم، سالک الی الله از خدا می خواهد به او توفیق بدهد که بتواند از برکات ماه رمضان، سحر و شب قدر بهره ببرد لذا می گوید اگر«اللهُمَّ وَفِّرْ فیهِ حَظّی مِنْ بَرَکاتِهِ من گدای کاهلی هستم، نمی توانم خواسته هایم را درست از تو بخواهم، نمی توانم زمینه هایش را فراهم کنم تا خواسته هایم را جواب بدهی،  وَسَهِّلْ سَبیلی الی خَیْراتِهِ،تو خود به عجز، درماندگی و ناتوانی من، ظرف های نیازم را پر کن و برای من راه رسیدن به خیرات، سحر و شبهای قدر را فراهم کن وَ لاتَحْرِمْنی قَبُولَ حَسَناتِهِ،  تو خود مواظب و  عهده دار من باش و مرا از قبول حسنات محروم نکن.

در این ماه برکت، نعمت و مغفرت وجود دارد، اگر من نمی توانم زمینه استفاده از برکت و رحمت را فراهم نمایم، خدایا این زمینه را برای من مهیا بفرما.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha