سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 900446
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
photo_2020-04-24_02-17-59.jpg

حوزه/ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) ولنجک در رزمایش مساوات و کمک مومنانه بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

خانم زهرا نوش آبادی، معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) ولنجک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، از رزمایش مؤمنانه در این مدرسه علمیه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: در راستای لبیک به ‌فرمان رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط طلاب و اساتید جهادی این مدرسه علمیه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) ولنجک با اشاره به فعالیت‌های جهادی بانوان طلبه در ایام کرونایی، عنوان کرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا طلاب و اساتید مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اقدام به تهیه و توزیع ماسک َو مواد ضدعفونی‌کننده نموده و به مقابله با این ویروس منحوس برخواستند.

وی با اشاره به حضور بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با کرونا، ابراز داشت: برخی طلاب در محیط حوزه و برخی دیگر در منازل خود اقدام به دوخت ماسک و تهیه محلول ضدعفونی کردند که بعد از بسته بندی همه این اقلام را بین افراد بی بضاعت و دیگر نقاط مختلف تهران توزیع و پخش کردند.

نوش آبادی در پایان خاطرنشان کرد: به همت گروه های خدمت مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) تهران بیش از ۲ هزار عدد ماسک و گان پزشکی دوخته شد و بیش از ۴ هزار بطری محلول ضدعفونی تولید و توزیع گردید. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha