جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 900566
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
رئیس دانشگاه یزد

حوزه/رئیس دانشگاه یزد در جمع جهادگران رزمایش مواسات وحدت حوزه و دانشگاه از افزایش مسئولیت های اجتماعی این دانشگاه در برنامه های اتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، دکتر قاسم برید لقمانی در رزمایش مواسات وحدت و حوزه و دانشگاه که با حضور مسئولان حوزه علمیه خواهران و دانشگاه یزد به مناسبت ۱۹ ماه مبارک رمضان در مسجد دانشگاه برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر مؤمنان(ع) اظهارکرد: برگزاری رزمایش همدلی، با توجه به مشکلاتی که پس از شیوع کرونا برای نیازمندان روی داد، ضروری و حداقل کاری بود که می شد برای نیازمندان انجام داد.
 

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور انجام رسالت های اجتماعی دانشگاه ها و نقش آفرینی مراکز آموزش عالی در جامعه انجام شد و در نظر داریم در تدوین برنامه های استراتژیک دانشگاه یزد، سهم بیشتری را برای رسالت اجتماعی در نظر بگیریم.

رئیس دانشگاه یزد افزود: اخیرا وزارت علوم پیشنهادی در خصوص تشکیل صندوق های نیکوکاری به منظور انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها مطرح کرد که خوشبختانه در دانشگاه یزد، صندوق تعاون امام رضا (ع) از سال ۸۵ شروع به کار کرده و  از بدو تأسیس خدمات خوبی به دانشجویان و کارمندان بی بضاعت داده است.  
 

دکتر بریدلقمانی با اظهار امیدواری از تداوم این فعالیت ها در دانشگاه یزد، از دست اندرکاران این طرح  که طی دو مرحله ۷۵۰ میلیون ریال در قالب ۳۰۰ بسته معیشتی برای اهدا به نیازمندان تهیه شد تقدیر وتشکر کرد.  

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha