پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 901363
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
آیين معارفه رئيس عقیدتي سياسي فرماندهي انتظامي خراسان رضوي

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا معنویت، بصیرت، اخلاق و اقتدار را از ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تسلیت ایام شهادت حضرت مولی الموحدین، امام علی(ع) و یادبود روحانی برجسته و رئیس فقید عقیدتی سیاسی پلیس خراسان رضوی، حجت الاسلام «تقوی مقدم»، گفت: پلیس باید آگاه و بصیر باشد و معنویت، اخلاق، بصیرت و اقتدار از مهم ترین ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تلاش جهادی و ایثار و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی برای انجام وظایف و تکالیف خود و همچنین مقابله با ویروس کرونا، بیان داشت: خوشبختانه اقدامات مؤثر و ارزشمندی توسط خدمتگزاران نیروی انتظامی در همه زمینه ها انجام می شود که بسیار قابل ستایش و تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در ناجا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اخلاق مداری، تصریح کرد: پلیس باید رافت اسلامی و اخلاق مدار باشد و حتی در برخورد با متهمان و مجرمان نیز به حقوق این افراد به عنوان اصل اساسی در کار خود توجه کند.

وی گفت: ارزش هر فرد می تواند به نوع کار، حضور و آمادگی او برای خدمت صادقانه و شایسته باشد که این خدمت صادقانه می تواند بندگان را نزد خداوند، عزیز و نیکو کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بی نیازی و تقویت روحیه قناعت، محبت و احسان و نیکی به دیگران را از اصول اساسی کار پلیس دانست و اهتمام جدی برای تقویت و شکوفایی این خصایص ارزشمند را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: خوشبختانه در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، کارکنانی شایسته، مومن، انقلابی و ولایتمدار داریم و از تلاش همه این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر سرمشق گرفتن از خدمات ارزشمند و تلاش بیش از ۳۰ سال خدمت صادقانه حجت الاسلام" تقوی مقدم" اظهار داشت: پلیس باید عالم، آگاه و بصیر باشد و معنویت، اخلاق، بصیرت و اقتدار از مهم ترین ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار «محمدکاظم تقوی»، فرمانده انتظامی استان نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر حجت الاسلام «تقوی مقدم»، گفت: امیدواریم بتوانیم در این حریم مقدس سرباز و خدمتگزاری لایق و شایسته برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم.

شایان ذکر است، در این آیین، حجت الاسلام «علیرضا رامیار» به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha