جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمه یوسفی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان داد که بر اساس اعتقادات اسلامی، ظلم در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و هر کجا که باشد یک یک مسلمان معتقد، به دفاع از مظلوم بر می خیزد.

فاطمه رسولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با گرامی داشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: مسئله قدس فارغ از اینکه یک مسئله سیاسی باشد یک مسئله اعتقادی است.

وی افزود: در نماد روز قدس، مجموعه ای مباحث اعتقادی از جمله تبری و بیزاری از دشمن خدا یعنی اسرائیل غاضب و در مجموعه تولی هم دوست داشتن خوبی ها و دوستان خوب یعنی فلسطین را مشاهده می کنیم.

استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) یز تصریح کرد: در بحث روز قدس می توان مبارزه با ظلم را که بسیار در آموزه های دینی ما سفارش شده ببینیم و این که در حقیقت نه ظلم کنیم و نه ظلم بپذیزیم.

یوسفی بیان کرد: پاسخ به  فریاد مظلوم در روز قدس متجلی می شود که ما فریادهای شما را درک می کنیم چون این باور و اعتقاد ما زمان و مکان نمی شناسد و در کل سال و همه زمان ها و مکان ها ساری و جاری است.

وی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز یک ظلم ستیز بر اساس اعتقادات اسلامی نام برد و افزود: سردار شهیدمان هر جا ظلمی و هر کجا روی کره خاکی ستمی می شد ایشان به یاری و دفاع مظلوم در حد توان و وسعشان می شتافتند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که وقتی می گوییم اعتقادات اسلامی ما زمان و مکان نمی شناسد یعنی ظلم در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین و هر کجا که باشد یک شیعه معتقد و یک مسلمان معتقد به این اعتقادات به دفاع از مظلوم برمی خیزد. 

 رسولی ابراز امیدواری کرد: با ظهورحضرت ولی عصر(عج) همه این ظلم ها خاتمه یابد و زمین پر از عدل و داد شود «السلام علی المهدی الذی یملا الارض عدل و قسطا کما ملئت ظلما و جورا».

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha