پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

حوزه/ شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای درباره روز جهانی قدس آورده اند: اشغال سرزمین اسلامی فلسطین طرحی استعماری و وسیله‌ای برای حاکمیت نامشروع فرزند شیطان و نابودی ایدئولوژی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده اند: اشغال سرزمین اسلامی فلسطین طرحی استعماری و وسیله‌ای برای حاکمیت نامشروع فرزند شیطان، به غرض نابودی ایدئولوژی اسلامی است که در سال ۱۹۴۷ توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید و به نسل یهودای نامشروع حق داده شد که در سرزمین‌های اسلامی در منطقه‌ای استراتژیک به تشکیل دولت اقدام نماید.

این بیانیه می افزاید: دولتی جعلی توسط اولیای شیطان و اهریمن صفتان کولی صفت بریتانیای استعمارگر که از دوران پیدایش و حضورش در زمین خدا به توطئه علیه همه ادیان پرداخته و خصمانه علیه بشریت، طوفان سیاه به پا کرده و خاخام های مشکی پوش اهریمن صفت را حقی جعلی داده که ناحقی بزرگ را درباره انسان و فرزندان انبیا روا دارد.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان  با اشاره به اینکه از زمان پیدایش و شیخ یابی این نائره شیطانی مشخص بود که اهداف ژئوپلتیکی استقرار این دولت شیطانی بالاتر از آن است که ملتی آواره و نسلی درحال انقراض سامان یابد بلکه استراتژی تشکیل دولت، نشانه‌ای بر تصور هدم همه آرمان های الهی و انهدام نسل انسانی که «یهلکون الحرث و النسل»، اما با سوء استفاده از عناوین مقدسی همچون تابوت عهد، دیوار ندبه، هیکل سلیمان و .... ابراز کرده اند: ولی پر واضح است که باید دست شیطان از زندگی انسانی که باید الهی شود کوتاه شود و خواهد شد که «انّ الشیطان کان ضعیفاً».

این بیانیه افزوده است: چه بسیار پرشکوه و غرور آفرین است که در سر بر آوران قامت منور انقلاب اسلامی، فریاد قدس بلند شد و رهایی قدس را فریاد کرد و آخرین جمعه رمضان المبارک را به آوردگاهی جهانی، علیه این غده غض مبدل ساخت و کابوس مرگ را در ذهن اهریمنان برنشاند و در تداوم راه و غیبت جسمانی خمینی کبیر، جلودار دیگری همچون موسی علیه السلام جلوداری نمود، تا فرزندان اهرمن را به لجّه های خشم دریا سپارد.

بیانیه با اشاره به اینکه در این رهپویه عظیم، سلیمانی ما و هزاران سلیمانی دیگر به راه افتادند، آورده است: چنان شدنگی به جان اهرمن انداختند که عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی بریتانیا و آمریکا و صهیونیسم پلید دچار سر گیجه ای مرگ آفرین شدند، فرزندان شیطان را که در هندسه جغرافیایی آنان، ساخته شده بودند را به طوفان مرگ سپاه که «و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه» و «قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم و یخزهم و ینصرکم علیهم».

در این بیانیه با تاکید بر اینکه حوزه علمیه خراسان، در تداوم مبارزات اسلامی به مبارزه بی امان فکری و ایدئولوژیکی خویش ادامه می دهد و سر در خط فرمان قائد بزرگ خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای تا پایان زمان شیطانی و دفن اهریمن به پیش خواهد تاخت، آمده است: نابودی دولت جعلی اسرائیل، از مقدمات مهم تشکیل دولت کریمه اسلام است و در این جلسه عقیدتی مسلمانان یک اصل و اساس مقدس شمرده می گردد و امت اسلامی در این خط فکری بی امان به پیش خواهد رفت.

این بیانیه می افزاید: حوزه علمیه با تمام ظرفیت فکری و عملیاتی خویش از جریان مقاومت اسلامی، که منطقه را به نورانیتی وصف ناپذیر رسانده به جدّ بسیار حمایت خواهد نمود. ما ضمن محکوم ساختن کشتارهای یمن، کشمیر، هندوستان، افغانستان و عراق و ... در سرتاسر جغرافیای اسلامی، در برابر حکومت ذلیلانه دولت متجاوز عربستان در خبایات ضد بشری آنها، هرگز بی‌تفاوت نبوده و آنها را محکوم می نماییم.

بیانیه در پایان اشاره کرده: در برابر ویروس اسرائیل، موضعی هشیارانه تر و با دقت و وسواس بیشتر از آنچه که درباره کووید ۱۹ در جهان شکل گرفته، خواهیم ورزید و قطعاً به فضل الهی، به حیات ننگین اسرائیل خاتمه خواهیم داد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha