جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 901942
۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
قدس لنا

حوزه/ معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، مسابقه ی سراسری مسابقه «القدس لنا» را به صورت مجازی برگزار می کند.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با توجه به فرمایشت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان اسلام است»، مسابقه سراسری «القدس لنا» را به صورت مجازی و از طریق پیام رسان های داخلی، برگزار می کند.

این مسابقه در قالب های مختلف پویش، شعر، دلنوشته، شعار، نقاشی و ساخت ماکت، برگزار می شود و ایجاد پویش سراسری، «قدس خرمشهر دیگر می شود» با عنوان «هر طلبه یک پویش» یکی از قالب های شرکت در این مسابقه است.

عناوین «کلنا مقاومه» مربوط به زیباترین شعار برای قدس امسال، «من قاسم سلیمانی ام» در قالب ارسال پیام از طرف سردار دلها به رژیم غاصب اسرائیل، «روز قدس، بدون سردار» ارسال دلنوشته ای به ذوالفقار حرم سردار شهید قاسم سلیمانی و «پاره تن اسلام» در قالب نقاشی و یا ساخت ماکت از قدس و مسجد الاقصی و درج زیباترین شعار بر روی آن، از موضوع ها و عرصه های دیگر این مسابقه است.

آخرین مهلت ارسال آثار، سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادی خرمشهر می باشد و به نفرات برتر نیز، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فایل ها و موارد خواسته شده از جمله اسکرین شات از راه اندازی پویش در فضای مجازی، ارسال شعار، پیام، دلنوشته و نقاشی، را به شناسه های https://eitaa.com/Adminfarhangi در پیام رسان ایتا و http://sapp.ir/adminfarhangihoze در پیام رسان سروش ارسال کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید AE ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    یاد قدس مثل خون در رگ ما درحال جریان هست مگر میشود به این خون که درحال جریان هست نیاز به غذا نباشد نیاز به حمایت نباشد ونیاز به مراقبت و پشتیبانی نباشد یا حق
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    كلنا قاسم مقاومه