جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه آران وبیدگل

حوزه /امام جمعه آران وبیدگل با گرامی داشت روز قدس، تصریح کرد : تقارن روز قدس به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت روز جهانی قدس،در  بیانیه ای آورده است: بی شک روز قدس یادگاری ارزشمند ازبنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است که امروز مقام معظم رهبری( مدظله العالی) خلف صالح آن عزیز سفر کرده، مردم جهان را با استفاده از ظرفیت عظیم و پایان ناپذیر مسلمانان به همصدایی با ملت فلسطین برای دستیابی به حق مشروعشان فرا خوانده است.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و امت قرآنی، رستاخیز اسکتبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسانهای حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیزم و امپریالیسم غارتگر است.

روز قدس، روز کنارگذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسانهاست. روز قدس، روز بازتاب خشم خروشان خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرتهای مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی با سوم خرداد، سالروزآزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

امسال در حالی به استقبال پاسداشت روز جهانی قدس می رویم که جبهه ی مقاومت، زنده تر، قوی تر، بالنده تر وبا انگیزه تر برای خروج نیروهای تروریست آمریکایی اراده ی الهی خود را به کار خواهد گرفت تا درپی آن از یک سو مساحت ذهنی استکبار وصهیونیسم جهانی در ترس فزونی یافته و گستره ی قلب پاک مسلمانان وآزادیخواهان وحق طلبان عالم از امید به آزادی بیت المقدس و قدس شریف سرشار گردد. باشد که همه ما نیز بهره ای از این حرکت عظیم الهی داشته باشیم .

گرامیداشت این روز، پاسداشت یک فرهنگ زنده، پویا و خلاق عاشورایی است که توسط حسینیان زمان و با هدایت و رهبری فقیه عالم و مفسرصادق عاشورا احیا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و پاسداشت شهیدان جبهه مقاومت و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(سید الشهداء مقاومت) اعلام می‌دارد این روز بزرگ و پیروزی تاریخی فتح خرمشهر و این میراث معنوی ماندگار را به عموم ملت ایران وتمامی آزادگان جهان  به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرستان شهید پرور آران و بیدگل وآفرینندگان آن حماسه عظیم تبریک و تهنیت نموده و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) وبیعت ناگسستنی با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و شهدای بزرگوار انقلاب به‌ویژه ۸۴۰ شهید دارالشهدای آران و بیدگل اعلام می‌دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha