جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما در فضای مجازی عرصه بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: شروع این سال همراه با عزت و آوازه ایران در سطح جهان و بیزاری مردم از آمریکا و همچنین احیای فرهنگ ایران و تشیع، همراه بود که امروز هر انسان هوشیار و بیداری در جهان معتقد است که باید عدالت ایجاد شود و مرکز این آرمان ایران و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: با همه توطئه های سختی که در حال انجام است، شاهد این جریان هستیم که آنچه پیروزی را رقم خواهد زد، بیداری اسلامی است.

وی افزود: مسکتبرین جهان نسبت به مسلمانان به دلیل اینکه حرفی برای گفتن دارند و دارای قدرت هستند، حساسیت بیشتری دارند، همچنان که نسبت به شیعه حساسیتشان بیشتر است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جنایات مستکبرین جهان را با قلم، بیان و هنر نمی شود، بازگو کرد، افزود: برای اینکه این دزدان بین المللی بر جهان سلطه یابند، از هیچ جنایتی ابا ندارند و با استفاده از مکر، حیله، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به دنبال اهداف خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مستکبرین ابتدا با نام تمدن وارد بر کشورها می شوند، گفت: آنها بر روی وحشی ترین نوع سلطه ی خود نام تمدن را می گذارند و دروغ برای آنها بهترین ابزار است که از آن همیشه استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه امروز ترامپ به عنوان سمبل دروغگویی مطرح است، ادامه داد: آن روزی که انگلیس کلید قدس را به صهیونیست ها داد این جمله را مطرح کرد و گفت " سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین" آیا دروغی بزرگتر از این می شود گفت؟ زیرا قدس مکانی بوده که هیچگاه بدون جمعیت نبوده است.

وی افزود: با این دروغی که مستکبرین جهانی گفته اند یعنی "سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین"، ابلیس باید بازنشست شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عبادی یادآور شد: هنگامی که ما خواب بودیم، دزدان بین المللی برای تصرف جهان، سازمان بین الملل، شورای امنیت، حقوق بشر و جامعه جهانی را ساختند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما در فضای مجازی عرصه بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد شد.

وی بیان داشت: انسان های آزادی خواه در هر کجا و هر کشوری که هستند امروز صهیونیست ها که دزدان بین المللی هستند را به عنوان جنایتکار می شناسند.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: ما امسال وارد صحنه جدیدی می شویم که امیدواریم این صحنه برای انسان ها در جهت ویروس زدایی صهیونیستی، یک پیروزی به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha