پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وقف

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل گفت: یک بانوی نیکوکار لاهیجانی شش دستگاه سردخانه به ارزش ۸۵ میلیون تومان را وقف آرامستان «بقعه سید محمد یمنی» کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سید حامد میرحسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: «دکتر سمیه فلاح چای» بانوی نیکوکار لاهیجانی، شش دستگاه سرخانه را وقف آرامستان بقعه سید محمد یمنی لاهیجان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل افزود: این بانوی نیکوکار، وقف را به نام پدر مرحوم خود، «سیروس فلاح چای» نماینده ادوار شورای اسلامی شهر لاهیجان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های وقف شده ۸۵ میلیون تومان است، گفت: آرامستان «بقعه سید محمد یمنی» در مرکز شهر لاهیجان واقع شده و وقف این تجهیزات بسیاری از مشکلات مردم شهر را حل می‌کند.

حجت الاسلام میرحسینی با بیان اینکه شهرستان‌های سیاهکل و لاهیجان دارای ۵۸۱ مورد موقوفه هستند، تصریح کرد: دو شهرستان چهار هزار و ۵۸۱ رقبه نیز دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل به افتتاح مرکز مشاوره امور وقف در دفتر امام جمعه و فرماندار سیاهکل و لاهیجان اشاره کرد و گفت: با مشاوره به نیکوکاران و افرادی که قصد وقف دارند، وقف‌های جدید به سمت رفع نیازهای روز مردم هر منطقه هدایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha