جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر نوبخت

حوزه/ رئیس سازمان برنامه بودجه گفت: خوشبختانه صدا و سیما رسالتش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه، در رشت از خانم مریم دورباش به نمایندگی از دیگر خبرنگاران و دست ‎اندرکاران معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان به جهت تلاش‎هایشان برای تولید و انعکاس اخبار و گزارش‎های مربوط به شیوع بیماری کرونا به ویژه گزارش تلاش پاکبان در بحران کرونا تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با اشاره به اینکه گیلان از نخستین استان‌های درگیر با بیماری کرونا بود گفت: هر نوع اطلاع‎‏رسانی در این خصوص باید بر پایه واقعیت باشد و برای انعکاس آن، باید ظرفیت مخاطب را درک ‎کنیم.

نوبخت با بیان اینکه من خبر ۲۰ و ۲۳ خبر گیلان را رصد می‌کنم، تصریح کرد: خوشبختانه صداوسیما رسالتش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.

وی گفت: واقعا صدا و سیمای مرکز گیلان در این خصوص خوب عمل کرد و سازمان برنامه و بودجه کشور از خانم دورباش برای گزارش پاکبان در بحران کرونا به نمایندگی از تمامی همکاران در صدا و سیمای مرکز گیلان قدردانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha