سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رضوانی

حوزه/ حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن تبریک آغاز به کار نمایندگان در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم قابلیت تبدیل شدن به مجلس تراز انقلاب را دارد و در این راستا نمایندگان مجلس باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار جمعی از  نیروهای جهادی قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه از تلاش های شایسته و شبانه روزی همه خدمت رسانان به نیازمندان و همچنین آسیب دیدگان از بیماری کرونا قدردانی کرد.

امام جمعه بویین زهرا افزود: یکی از مسائلی که در جریان شیوع ویروس کرونا و رزمایش مواسات و همدلی نمود داشت، ظرفیت بالای ولایت مداری مردم ایران و مطیع امر رهبری بودن آنهاست.

وی ادامه داد: ما می توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و به جهانیان نشان دهیم در گام دوم انقلاب کارهای مهمی را می توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن تبریک آغاز به کار نمایندگان در مجلس یازدهم بیان کرد: مجلس یازدهم قابلیت تبدیل شدن به مجلس تراز  انقلاب را دارد و در این راستا نمایندگان مجلس باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد: انتظارات مردم از مجلس یازدهم بسیار بالاست و نمایندگان باید نگاه ویژه ای به مسائل اقتصادی کشور داشته باشند و برای بهبود وضعیت اقتصاد، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قراردهند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه نمایندگان باید برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب متحد باشند، تصریح کرد: اتحاد نمایندگان مجلس موجب تصمیم گیری و پیش بردن خواسته های نظام، انقلاب و مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha