جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی خالقیان - سپاه سمنان

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ علی خالقیان، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری مجازی، در تشریح برنامه‌های سپاه استان سمنان، در ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: بر اساس مصوبه قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان سمنان، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اعزام زائران و مشتاقان امام عزیز را به مرقد مطهر حضرت روح‌الله (ره) نخواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امسال سلام از راه دور را برای حضرت امام راحل توسط مردم عزیزمان خواهیم فرستاد و به‌منظور سلامتی مقام معظم رهبری و همچنین امام زمان (عج) همه دست به دعا شده و دعا می‌کنیم.

وی افزود: امسال از راه دور با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و ادامه راه شهدا و همچنین مقام معظم رهبری را اعلام خواهیم کرد.

سرهنگ خالقیان خاطرنشان کرد: در این قرارگاه مقرر شد تا ۲۵۰ عنوان برنامه برای تبیین شخصیت والا و آرای حضرت امام خمینی (ره) و نگاه امام به استکبارستیزی، معیشت مردم و همچنین جبهه مقاومت در استان سمنان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در فضای مجازی و امور فرهنگی و هنری اجرا می‌شود، گفت: ۷۰ برنامه شاخص استانی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در این ایام اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در مناطقی که از طریق ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به‌عنوان مناطق سفید اعلام شده، برنامه‌های حضرت امام راحل در مساجد در روز چهاردهم خردادماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌ها، برنامه‌ای با تجمع مردم نخواهیم داشت و از فضای مجازی به‌عنوان ابزار اجرای برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha