جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی کند، گفت: حادثه حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب های شومی برای ملت ایران دیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدباقر قالیباف در ابتدای نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 خرداد) در نطق پیش از دستور، گفت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است؛ اجازه می خواهم در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یادی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی کند.

قالیباف ادامه داد: اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می رسید، برای کشتار دسته جمعی در خیابان های تهران هم برنامه داشتند.

وی افزود: شهدای آن حادثه هم قهرمانان ملی هستند که خون پاک آن ها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون های پاک آن  شهیدان ریخته شده همه ما توفیق خدمت به اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha