پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 904536
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
مدیر کل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان این که فرآیند فرزندخواندگی در قم غیر حضوری است، گفت: هدف از اجرای این طرح شفافیت و تسریع در روند کار است.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به راه اندازی این سامانه اظهار داشت: در طی سال های اخیر راه اندازی دولت الکترونیک یکی از خواسته های اصلی دولت بوده و به خصوص در ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونا این خواسته چند برابر شد.

وی ادامه داد: قطعا راه اندازی این سامانه گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک در سازمان بهزیستی است که می تواند از بار مراجعات حضوری به این سازمان بکاهد.

پهلوانی تاکید کرد: متقاضیان فرزندخواندگی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی که به نشانی  http://adoption.behzisti.net   برای این کار ایجاد شده ، ثبت نام کرده و درخواست خودشان را اعلام کنند.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه فرآیند ثبت درخواست، رسیدگی، ارجاع، معرفی کودک و پیگیری های متقاضیان به شکل الکترونیکی انجام می شود.

مدیر کل بهزیستی استان قم شفافیت را یکی دیگر از مزایای اجرایی شدن این طرح عنوان کرد و بیان داشت: در این سامانه به صورت کامل امکان رصد، بازبینی و مشاهده روند اجرای کار تعبیه شده است.

 وی با اشاره به وجود ۳۰۰ زوج متقاضی پشت نوبت درخواست فرزندخواندگی در استان قم خاطر نشان کرد:  در سال گذشته ۱۹ فرزند به خانواده های متقاضی واگذار شد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    فرزند دختر رو به سرپرستی قبول کنم
  • نیلوفر IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام وقت بخیر. من و همسرم هردو 23 سالمونه و نذر کردیم فرزندخونده داشته باشیم. آیا برامون امکان پذیره؟ خودمون هم فرزند نداریم. ممنون میشم پاسخ بدین
    • مرتضی قربانی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      0 0
      من ۳۵سالمه . و۱۴ساله ازدواج کردیم..چندین بار رویان قم وتهران رفتیم..ولی نتیجه نگرفتیم..آیا فرزند به ما تعلق میگیره
  • الهام عسگری IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    آیا فرزند بالای ۱۵سال هم میشه به فرزندخواندگی گرفت
  • بی نشان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    سایت به سختی میشه ثبت نام کرد،مدام خطا میده