جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهاءالدینی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین بهاءالدینی، گفت: سال‌های سال خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغ ایشان در شهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان نشان دهنده مجاهدت‌های وی در تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) و شعائر اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به مناسبت درگذشت استاد پیشکسوت حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهاءالدینی، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

متوجه شدیم که حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهاءالدینی، از علمای بزرگوار استان خوزستان، ندای حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

سال‌های سال خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغ ایشان در شهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان نشان دهنده مجاهدت‌های وی در تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) و شعائر اسلامی است.

برای ایشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگانشان خصوصاً آقازاده‌های گرامی‌شان که همه از روحانیون سرشناس شهر اهواز بوده و خدمات بسیاری در رابطه با مسائل فرهنگی شهر انجام می‌دهند، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌طلبیم.

امیدواریم خداوند متعال این صدمه‌ای که به پیکره تبلیغ استان واردشده را منجر به جذب طلاب جدیدی کند و راه آن عالم مجاهد توسط جوانان پرنشاط و عاشق و دلداده مکتب اهل‌بیت(ع) با خدمت به اسلام و مسلمین ادامه پیدا کند.

خدا را به محمد و آل محمد قسم می‌دهیم که همه علمای بزرگوار خوزستان را در کنف حمایت خود قرار داده و توفیق خدمت گذاری را به همه ما عنایت بفرمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha