شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 904665
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تصاویر / نماز جمعه در سراب با رعایت پروتکل های بهداشتی

حوزه/ ستاد برگزاری نماز جمعه فسا پیرامون برگزاری نماز جمعه این هفته ۲۳ خردادماه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، ستاد برگزاری نماز جمعه فسا پیرامون برگزاری نمازجمعه این هفته ۲۳ خردادماه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی

محضر شریف مردم مؤمن و بزرگوار شهرستان فسا

سلام علیکم

در ابتدا لازم است از همکاری‌های گسترده و نجیبانه شما با مسئولین امر سلامت به رغم مشقت‌ها و مصائب تشکر کنم. با همه تلاش‌ها و ایثارگری‌ها متأسفانه جمعی از هم‌وطنان عزیزمان را در اثر ابتلا به کوید ۱۹ از دست دادیم. جمع زیادی مبتلا شدند که الحمدلله بهبودی خویش را بازیافتند.

در شهرستان فسا نیز تعداد زیادی مبتلا و چند خانواده داغ‌دار شدند، از خداوند متعال برای رفتگان، طلب آمرزش و برای بازماندگان، سلامت و آرامش و برای مجموعه‌های مختلف دخیل در کنترل و بهبود شرایط، خاصه زحمتکشان وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی فسا، سعادت دنیا و آخرت را خواستارم.

مردم ما با امید و التجاء به پروردگار متعال و سپس همدلی و مهربانی، بزرگواری و مسئولیت‌پذیری، این روزها را همچون تجربه‌های سخت گذشته پشت سر گذاشتند.

بحمدالله این روزها شاهد بازگشت جریان دوباره زندگی البته متفاوت از گذشته هستیم.

اکنون بعد از آغاز به کار دوباره ادارات و بانک‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات، کسب و کارها و مراکز آموزشی و غیره  کارشناسان وزارت بهداشت نظر مثبت خویش مبنی بر بازگشایی اماکن مذهبی را اعلام نمودند.

در همین راستا حدود دو هفته‌ی قبل درب‌های مساجد برای برگزاری نمازجماعت بازگشایی شدند و حال با بررسی‌ها و برآوردهای کارشناسان، باستحضار می رساند؛ نماز باشکوه عبادی سیاسی جمعه این مأمن و پناهگاه مردم و خیمه‌گاه ولایت و امامت با حضور اقشار مختلف مردم بزرگوار، در همین جمعه (٢٣ خرداد ماه ١٣٩٩) به امامت حجةالاسلام جمالی زاده -امام جمعه محترم در مصلای بزرگ فسا برگزار خواهد شد.

بنا به فرموده امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام «نمازجمعه هم زیارت است و هم زیبایی». 

ان‌شاءالله با حضور پرشور و نورانی خویش همچون گذشته‌ی خود، موجبات زیارت همدیگر و زینت و جمال مسلمین در این خطه فراهم شود.

سخنران پیش از خطبه‌های این هفته آقای دکتر خالقی ریاست دانشگاه علوم پزشکی با موضوع وضعیت ویروس کوید ۱۹ در شهرستان خواهد بود.

لازم به ذکر است، جهت اطمینان خاطر شما عزیزان، خدمتگزاران شما در ستاد نمازِ جمعه، جوانب مختلف امور را در جهت پروتکل‌های وزارت بهداشت با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، تدارک دیده‌اند.

دوام توفیقات و عافیت شما همشهریان را از خداوند متعال خواستارم.

سید منصور رضوی

رئیس ستاد نمازجمعه فسا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha