سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه ارتزاق برخی سلبریتی ها از صدا و سیما و حمایت معنوی از گروهک منافقین معنا ندارد، ادامه داد: پیام تسلیت برخی سلبریتی ها، در سوگ خواننده طاغوتی و عضو سازمان نفاق، تایید و همصدایی آشکار با قاتلان ۱۷ هزار شهید ترور است.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حمایت معنوی از منافقین، هیچ تفاوتی با اعمال خبیثانۀ آنها ندارد، اظهار داشت: گرچه سلبریتی‌ها با توجه به اینکه از صدقه سر بیت المال و حمایت مردم ایران اسلامی به نان و نوایی رسیده اند، اما نتیجۀ آن نباید تشریک مساعی با سازمان نفاق باشد.  

دبیر شورای حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه جنایات منافقین در ۴۰ سال گذشته اعم از همکاری با صدام، ترور شهروندان ایران اسلامی و دهها جنایت دیگر را گوشه ای از اعمال پلید آنها دانست و گفت: شایسته نیست که کسانی که دیروز مظلومانه در کوچه و خیابان توسط منافقین ترور شدند، امروز برخی سلبریتی ها با قاتلان آنها همنوا شوند.

وی تصریح کرد: پیام‌های تسلیت سلبریتی‌ها در اظهار همدردی با سازمان منافقین، حمایت معنوی و تداعی کنندۀ ترورهای دهۀ ۶۰ و درگیری های خط نفاق در اذهان ملت انقلابی است.

حجت الاسلام مهری بیان کرد: نشریه «مجاهد!» وابسته به گروهک تروریستی منافقین که دستش به خون هزاران شهروند ایرانی آلوده است، از اظهار همدردی برخی سلبریتی‌ها در مرگ خواننده طاغوتی و عضو سازمان...، به وجد آمده و از این اقدام جوگیرانه تشکر نمود.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه ارتزاق برخی سلبریتی از صدا و سیما و حمایت معنوی از گروهک منافقین معنا ندارد، ادامه داد: پیام تسلیت برخی سلبریتی ها، در سوگ خواننده طاغوتی و منافق، تایید و همصدایی آشکار با قاتلان ۱۷ هزار شهید ترور است.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: همان سلبریتی که در بارگذاری یک پست سراسر کذب در فضای مجازی که منجر به ریختن خون طلبه مظلوم همدانی شد و خانوده ای را بی سرپرست کرد، امروز هم فوت عضو سازمان منافقین را تسلیت می گوید.

وی در پایان گفت: از آنجا که صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی در تربیت تمام اقشار ملت مطرح است، نباید تبدیل به خانۀ امن طرفداران بهائیت و سازمان منافقین ضد انقلاب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha