جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت  الاسلام علی بهمنی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با بیان اینکه سیاست علوی در حقیقت اجرای عدالت است، گفت: آغاز تحول انقلابی در دستگاه قضاء، با محاکمه رشوه خوار دستگاه قضایی، نشان از عزم واقعی مبارزه با فساد دارد.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه مردم تشنه اجرای عدالت هستند، اظهار داشت: برخورد انقلابی با پرونده فساد طبری، عیار قوه قضائیه را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: مردم از رویه صحیح دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و دزدان بیت المال قابل خرسندند، لکن معاندان از قوه قضائیه که در یک سال اخیر گام های ماندگاری در مبارزه با فساد دانه درشت ها در دولت، مجلس و قوه قضائیه برداشته، ناراحت هستند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با بیان اینکه سیاست علوی در حقیقت اجرای عدالت است، ادامه داد: آغاز تحول انقلابی در دستگاه قضاء، با محاکمه رشوه خوار دستگاه قضایی، نشان از عزم واقعی مبارزه با فساد دارد.

حجت الاسلام بهمنی، اظهار کرد: دوست و دشمن می دانند که اقدامات رئیس قوه قضائیه با صداقت و فراجناحی صورت می گیرد و همین روحیه انقلابی و فساد ستیز او موجب شده که پس از سردار سلیمانی، محبوب ترین شخصیت گردد و روند افزایش محبوبیت او هم چشمگیر است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه خاطر نشان کرد: مردم مومن و فهیم، خدمات ماندگار خادمان دین و ملت را که در صدد اصلاح امور بوده و در مقابل اختاپوس فساد و رانت خواری ایستاده اند، هرگز از یاد نخواهند برد.

وی در پایان گفت: فلسفه انقلاب اسلامی، احیای تعالیم دینی و ارزش های انقلابی در سایه عدالت اجتماعی و مبارزه با زیاده خواهان و دزدان بیت المال است که همچون موریانه به جان درخت امید و افق روشن مردم انقلابی افتاده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha