دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اسماعیلی

حوزه/ در دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان با فرماندار بوشهر، فعالیت های دینی فرهنگی بانوان طلبه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، صبح امروز در نشستی با فرماندار بوشهر گفت: هدف از این دیدار ایجاد تعامل و هم افزایی با مجموعه فرمانداری شهرستان بوشهر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه به ارائه آماری مشتکل از وضعیت طلاب استان اعم از تعداد طلاب مشغول به تحصیل، تعداد مدارس، سطوح تحصیلی دائر، فعالیت مبلغین و نوع خدمات تبلیغی، مشاوره ای و جهادی طلاب و خدماتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا پرداخت.

وی با تاکید بر ادامه جلسات راهبردی با نهاد های مختلف گفت: تصمیمات اخذ شده در این جلسه از جمله، مشارکت در تاسیس مرکزی برای ارائه مشاوره دینی و تربیتی به عموم مردم و همچنین با توجه به خاکی بودن مسیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر و مشکلاتی که برای عبور و مرور طلاب علی الخصوص در فصل زمستان و هنگام بارندگی ایجاد می کند، تصمیم بر آسفالت این مسیر در اسرع وقت گرفته شود.

فاطمه مجاهد، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی مدارس و دغدغه ها پرداخت و با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جامعه، این نهاد را در معرض خطر و نیاز به حمایت های جدی برشمرد.

غفاری، معاون اداری مالی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز در رابطه جذب اعتبارات و بودجه های عمرانی مدارس علمیه به بیان توضیحاتی پرداخت و خواستار نگاه جدی تر به حوزه زیر ساخت های آموزشی و فرهنگی شد.

در ادامه این جلسه عباس جمشیدی، فرماندار بوشهر از روند علمی- تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ابراز خرسندی کرد و خواستار تعامل بیشتر در حوزه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه استان در دستگاه های مختلف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha