شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی بر ضرورت تقویت زیرساخت های آموزش مجازی در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: تلاش‌های خوبی در زمینه ارتباطات و فناوری صورت گرفته که باید ادامه یابد و شبکه ملی اطلاعات به اندازه‌ای پیشرفت کند که تمامی مسائل و مباحث توسط این شبکه انجام شود.

وی در ادامه به سهم وزارت ارتباطات در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: در زمینه ایجاد اشتغال و توزیع عادلانه ثروت وزرات ارتباطات می‌تواند با فراگیر کردن استفاده از اینترنت و گسترش کسب و کارهای سالم نقش مؤثری در ایجاد اشتغال ایفا کند، چرا که سرعت ورود و یادگیری جوانان نسبت به فناوری‌ها و فضای مجازی بسیار زیاد است.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به مسئله آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: متاسفانه آموزش مجازی به دلیل عدم ارتباط مؤثر و پیوسته اساتید با دانشجویان، کارآمدی کافی را ندارد، لذا وزارت ارتباطات با داشتن امکانات زیرساختی می‌تواند برای حل این مشکل راه‌حل مناسبی اتخاذ نماید.

در ابتدای این دیدار قاسم جلیلی نژاد،  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به ارائه گزارشی از روند اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و فعالیت‌های انجام شده توسط این اداره کل در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha