پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/ براساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نماز جمعه این هفته در ارومیه و شهرهای دارای وضعیت قرمز و زرد استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، با توجه به وضعیت قرمز ارومیه و دیگر شهرهای استان، طبق اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، نماز جمعه این هفته در شهرهای وضعیت قرمز و زرد استان برگزار نمی‌شود.

متن اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

مردم مؤمن و شریف آذربایجان‌غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛ به استحضار می‌رسانیم بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، و متأسفانه با توجه به تداوم شرایط قرمز در استان،  نماز جمعه 30 خرداد ماه 1399، در مرکز استان آذربایجان‌غربی و دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و زرد، تا حصول اطمینان از وضعیت سفید و  سلامتی مردم عزیز اقامه نخواهد شد.

ضمن قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشه و از خداوند متعال بخواهیم  تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم نموده، تا  شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان‌غربی باشیم.

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha