جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهرام سرمست

حوزه/ استاندار قم با اشاره به اینکه مردم باید همچنان نسبت به وجود ویروس کرونا در قم حساس باشند، گفت: خادمان آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها فداکارانه برای سلامت زائران و مجاوران بانوی کرامت در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت و آیین خطبه‌خوانی خادمان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی نوع دیگری از خدمت در شهر اهل بیت(ع) برای سلامتی زائران این حضرت است، گفت: خادمان حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران با وجود محدودیت ها جانانه و فداکارانه تلاش کرده اند تا زمینه های رعایت اصول بهداشتی را برای زائران فراهم کنند.

وی افزود: با تلاش مسئولان و مردم شریف و فهیم استان قم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و کمک خیران سلامت و گروه‌های مردمی و جهادی در کنار مسئولان ستاد بحران کرونا با وجود اینکه عمق مسئله بسیار گسترده بود و این نگرانی وجود داشت که به این سادگی کنترل نشود به حول قوه الهی یک نوع همبستگی جانانه‌ای را شاهد بودیم و امروز در شرایط خوبی قرار گرفته ایم و تا تعداد زیادی این بیماری کنترل شده و روند نزولی بستری بیماران در استان قم ادامه داشته است.

استاندار گفت: با توجه به ناشناخته بودن رفتار این ویروس، در برخی استان‌هایی که وضعیت سفید بوده وضعیت قرمز شده و باید تلاش کنیم روند این بیماری نزولی باشد و زمینه سلامتی و نجات همه شهروندان را با استعانت از خداوند منان و دعای خیر بزرگان داشته باشیم.

وی با اشاره به روز دختر گفت: من به تمام دختران این مرز و بوم و استان قم تبریک می گویم و امیدوارم الگوی زندگی خود را حضرت معصومه سلام‌الله علیها قرار دهند و دست به دست هم دهیم و این بیماری را ریشه کن کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha