جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن مهدوی مهر

حوزه/ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تا جایی که بتوانیم باید نوآوری داشته باشیم تا باتوجه به میراث گذشته حرف‌های نو و قدم های تازه برداریم و برای کارهای نو سهمی قائل باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام محمد حسن مهدوی مهر، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، در بازدید از مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: فعالیت در زمینه قرآنی دارای ارزشهای فراوانی است که با فعالیت در سایر عرصه‌های فرهنگی بسیار متمایز است. قرآن سخن خداوند متعال است که به پیامبر گرامی اسلام(ص) ابلاغ شد وکتاب سعادت بشر نام گرفت. هرچه به قرآن بیشتر بپردازیم انسان‌ها سعادتمندتر خواهند شد.

وی افزود: اگر بخواهیم که انسان به اوج سعادت خودش برسد لازم است که جامعه با قرآن انس بگیرد.

حجت الاسلام مهدوی مهر بیان کرد: برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تا جایی که بتوانیم باید نوآوری داشته باشیم تا باتوجه به میراث گذشته حرف های نو و قدم های تازه برداریم و برای کارهای نو سهمی قائل باشیم.

وی افزود: باید با زیرساخت علمی و فناوری، پایه کارهای قرآنی را محکم کنیم و ارتقاء بدهیم. باید بتوانیم ثبت نام و آموزش راتسریع کنیم و از فناوری هایی که در فضای امروز دارای اهمیت زیادی است برای گستراندن فعالیت ها استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha