پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان طی ماه های اخیر، حقیقتاً موجب امیدواری مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دستگاه قضایی به خصوص آیت الله دکتر بهشتی و نیز تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: در ماه های اخیر حقیقتاً با اقدامات خوب، ارزشمند و قاطع دستگاه قضایی، مردم از روند برخورد با مفسدان و سوء استفاده گران بیت المال امیدوار شده اند و قطعاً این امیدواری مردم برای حفظ و اقتدار نظام اسلامی بسیار مهم است.

وی افزود: به لطف الهی قوه قضاییه در برخورد با مفسدان و چپاولگران بیت المال و حقوق مردم در مدت اخیر قاطع عمل کرده و انتظار این است که این قاطعیت در مسیر اجرای قانون و تحقق عدالت افزایش پیدا کند.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: البته در برگزاری دادگاه های امثال طبری و اعترافات صورت گرفته باید توجه داشت که برخی از این مطالب عنوان شده، صرفاً ادعاست و هنوز به اثبات نرسیده و لذا شاید لازم نباشد که همه آن ها مطرح شود، چرا که این مساله گاهی باعث برداشت های اشتباه مردم درباره افرادی می شود که در خصوص آن ها حرف ها و ادعاهای یک طرفه مطرح شده است.

وی افزود: از این رو به نظر می رسد که رسانه ای کردن همه اعترافات به صلاح نباشد، کما این که ممکن است مردم را بدبین کند و این مساله برای نظام ما نیز خوب نیست، البته در عین حال نباید از قاطعیت دستگاه قضایی در مقابله با مفسدان و سوء استفاده کنندگان بیت المال نیز کاسته شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha