شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شورا قصری‌فر

حوزه/ مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان، با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، رسماً آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام شورا قصری‌فر، مدیر مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان، عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه این مرکز، اتکا به قدرت مردمی را مهم‌ترین رویکرد مرکز دانست و گفت: حضرت آقا در بحران‌های طبیعی و مشکلات تخصصی تنها راه نجات کشور را اتکا به مردم و استفاده از ظرفیت مردمی دانسته‌اند.

وی افزود: استان همدان دارای متخصصان توانایی در حوزه کودک و نوجوان است، اما متاسفانه برخی از آنها در همدان نیستند، ما توانسته‌ایم در مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان این افراد را دور هم جمع کنیم و با کمک آنها مهم‌ترین نیازها و مشکلات حوزه تربیت کودک و نوجوان را بررسی کنیم.

حجت الاسلام قصری‌فر با بیان اینکه این مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان به دنبال تصدی‌گری نیست، گفت: هدف اصلی مرکز، متصل کردن نیازهای جامعه با ظرفیت‌های بی‌انتهای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه ضمن شناسایی ظرفیت‌های مردمی باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم، مطرح کرد: در این مرکز دفتر اندیشه ورزی متشکل از گروه های مردمی حضور دارند که کار تصمیم گیری اصلی در این مرکز را عهده دار هستند.

مدیر مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان خاطر نشان کرد: امروز در این مراسم به همه نهادها اعلام می‌کنیم که این مرکز به جهت دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برای رفع خلاءهای موجود ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه باید مدارس دولتی را تقویت کرد، عنوان کرد: مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان آماده‌ است که با تقویت مدارس دولتی به نقطه‌ای برسیم که کسی در مدارس غیر انتفاعی ثبت نام نکند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha