پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جواد حیدری راد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین، در نشست هیئت اندیشه ورز حوزه خواهران این شهرستان، به تبیین اهمیت و ضرورت تبلیغ دین پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام جواد حیدری راد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین، ظهر امروز در نشست هیئت اندیشه ورز حوزه خواهران این شهرستان، ضمن بیان اهمیت و ضرورت تبلیغ دین، اظهار کرد: مبلغان برای اثربخشی بیشتر باید اطلاعات خود را به‌روزتر کنند.

وی با تاکید بر انتخاب فردی اصلح از خواهران طلبه برای مدیریت هیئت اندیشه ورز، گفت: این هیئت متشکل از افرادی فرهیخته، متدین و جهادی است تا با شناخت آسیب های اجتماعی شهرستان در حل مشکلات و ارائه راهکارهای مؤثر اقدام نمایند.

حجت الاسلام حیدری راد عنوان کرد: مبلغان با برنامه ریزی صحیح، بر مسائل و مشکلات روز جامعه توجه کنند و در زمینه های مختلف فرهنگی فعالیت کرده و برای مقابله با هجمه های دشمنان آگاهی کسب کرده و فعالیت جهادی داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاقات روز، تصریح کرد: دنیای امروز با تحولات سریع جهانی روبه‌رو است و مبلغان باید دانش خود را به روز کنند و با ایده های نو، جمع بندی تجارب از نظرات خبرگان و افراد با اخلاق استفاده کرده و اقدامات مفیدی در شهرستان خصوصا در بین بانوان داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha