چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه همه مسئولان در برابر وظایف خود باید پاسخ‌گو باشند، گفت: در سازمان تبلیغات شاهد تحولات خوبی هستیم که امیدواریم با نگاه و عمل جهادی بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان،  با تبریک دهه کرامت، وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی را حفظ و تقویت ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی عنوان کرد و گفت: انسان در کنار کرامت ذاتی و الهی، دارای یک سری کرامات است که با تقوا به دست می‌آید، ولذا وظیفه اصلی و جان مایه فعالیت ما در عرصه تبلیغات نیز حفظ کرامت انسانی است.

وی با ابراز تاسف از اینکه کرامت انسانی با تمدن و سبک زندگی غربی در حال از بین رفتن است، عنوان کرد: در شرایط کنونی وظیفه شما در تقویت و حفظ کرامت‌های اکتسابی سنگین‌تر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به تشریح وظایف سازمان تبلیغات پرداخت و گفت: دفاع عقلایی از اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج اندیشه اسلامی از وظایف مهم سازمان تبلیغات است.

وی افزود: در جهان امروز با هجمه هایی که بر آموزه های دینی و اسلامی وارد می شود مواجه هستیم و این موضوع کار ما را سخت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه همه مسئولان در برابر وظایف خود باید پاسخ‌گو باشند، اظهار داشت: در سازمان تبلیغات شاهد تحولات خوبی هستیم که امیدواریم با نگاه و عمل جهادی بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

امام جمعه همدان همچنین از خدمات انقلابی و جهادی حجت الاسلام نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha