چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان، اختلال در هویت دینی و ملی کودکان را مهمترین برنامه دشمن اعلام کرد و گفت: اگر به دنبال آن هستیم که نسل جدیدی با فرهنگ اسلامی تربیت کنیم، باید در حوزه هویت سازی به خوبی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌، عصر سه شنبه در افتتاحیه مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان استان همدان به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن به دنبال ایجاد اختلال در هویت دینی و ملی کودکان و جوانان ماست، بنابراین اگر به دنبال آن هستیم تا نسل جدیدی با فرهنگ اسلامی تربیت کنیم، باید در حوزه هویت سازی به خوبی عمل کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه هدف اصلی مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان، هویت سازی اسلامی و ایرانی در جامعه است، ابراز کرد: برای تربیت صحیح و درست نسل‌های آینده ایجاد چنین مراکزی بسیار ضروری است و باید در فعال کردن آن کوشا باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه، خاطر نشان کرد: مجموعه‌هایی همچون مرکز صیانت از خانواده، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج، مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان و مدرسه قرآنی در این مجموعه حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: تمامی مراکزی که در حوزه تربیت کودکان فعال هستند، در مرکز تخصصی تربیت اسلامی کودک و نوجوان شناسایی شده‌اند و لذا خانواده‌هایی که به نوعی در تربیت فرزندان خود با مشکلاتی روبرو هستند می‌توانند از این مرکز بهره ببرند.

وی با بیان اینکه ساختار مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه اداری نیست، عنوان کرد: در سراسر این مجموعه و تمامی فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد کار جهادی به عنوان سرلوحه قرار گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در تولید محتوا انجام شده است، بیان کرد: در آینده با برگزاری نشست‌های خبری توسط مدیر این مرکز جزئیات بیشتری در رابطه با آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است، مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه شامل مجموعه‌هایی همچون مرکز صیانت از خانواده، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج، مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان و مدرسه قرآنی به همت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی راه اندازی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha