شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مریم بشیری1

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین گفت: اگر مردم با کارکردهای اصلی و واقعی حوزه آگاه شوند یقینا در ورود و جذب طلاب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و جایگاه حوزه های علمیه خواهران تثبیت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مریم بشیری، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، ظهر امروز در نشست هیئت اندیشه ورز در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به آمادگی بانوان طلبه برای همکاری بیشتر با سازمان تبلیغات، اظهار کرد: تعلیم و تربیت و آماده سازی طلاب برای تبلیغ وظیفه حوزه علمیه است.

وی  به بیان مشکلات مبلغان و حمایت اداره تبلیغات اسلامی در اعزام ها به مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: نحوه تعامل سازنده حوزه خواهران با تبلیغات اسلامی و هماهنگی هر چه بهتر و بیشتر این نهاد با حوزه، نقش مثبتی در پیشبرد اهداف خواهد داشت.

بشیری با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه با حوزه های علمیه خواهران، افزود: مردم اگر با کارکردهای اصلی و واقعی حوزه های خواهران آگاه شوند یقینا در ورود و جذب طلاب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از همکاری اداره تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات در امر پذیرش حوزه های علمیه خواهران، بیان کرد: خواهران طلبه و اساتید حضور مستمر و پررنگ خود را برای پیشبرد اهداف هیئت اندیشه ورز اعلام می‌دارند تا جایگاه واقعی حوزه های علمیه خواهران تثبیت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha