جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با مدیرعامل بنیاد احسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: بسیاری از دشمنان ایران اسلامی به فکر سوء استفاده از بحران کرونا برای ضربه زدن به کشور بودند ولی خداوند لطف کرد و این بسیج عمومی و رزمایش مؤمنانه از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد و مردم هم به خوبی لبیک گفتند و بسیاری از فتنه‌ها را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه   محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ظهر امروز با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین ربانی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مرکز خدمات در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت و حضرت رضا(ع) و با قدردانی از خدمات بنیاد احسان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات بنیاد احسان در این ایام بسیار بزرگ، ارزشمند و مؤثر بودند.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌هایی که در این ایام صورت گرفته است باید تبدیل به یک راهبرد کلان برای جمهوری اسلامی شود، بیان کرد: یکی از حکمت‌های ابتلائات این است که ما را وادار می‌کند به دستاوردهای جدیدی دست یابیم و در ماه‌های گذشته سعی و تلاش گروه‌های جهادی و نهادهای خدمت رسان انصافاً یک مجاهدت اعجاز گونه بود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه از شما جوان‌هایی که مورد عنایت رهبری هستید انتظار این موفقیت‌ها نیز می‌رود گفت: عنایت خداوند به مقام معظم رهبری و اشرافی که ایشان به سیره پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) دارند باعث شده است به جوانان میدان بدهند و شما جوانان نیز باید عنایت خداوند به خود را قدر بدانید.

وی با قدردانی از همکاری مرکز خدمات و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی سلامت مرکز، افزایش تعامل و هم‌افزایی دو مجموعه برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه را خواستار شد.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه تجربه چند ماه گذشته درس‌های بزرگی را به ما داد گفت: یکی از نکاتی که باید درس بگیریم و آن را حتماً رعایت کنیم تلاش برای کاهش موازی کاری‌ها است، کاری بسیار عظیم و بدون هیچ‌گونه سابقه‌ای در کشور انجام شد و موازی کاری در کارها پیش‌بینی می‌شد ولی باید از این تجربه برای آینده بهتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از دشمنان ایران اسلامی به فکر سوءاستفاده از این شرایط برای ضربه زدن به کشور بودند ولی خداوند لطف کرد و این بسیج عمومی و رزمایش مؤمنانه از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد و مردم هم به خوبی لبیک گفتند و بسیاری از فتنه‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه با اشاره به رسالت و مأموریت مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات وظیفه حمایت و پشتیبانی از تمامی طلاب و روحانیون برادر، خواهر، ایرانی، غیر ایرانی، شیعه و اهل تسنن و همچنین ائمه جمعه و جماعات و منبری‌ها و خانواده روحانیون مرحوم را به عهده دارد.

در ابتدای این جلسه، محمد ترکمانه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در ایام شیوع کرونا ارائه کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان تصریح کرد: در زمانی که کشور با بحران ماسک روبه رو بود بنیاد احسان با قرارداد با بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک دنیا توانست ۳۸ میلیون ماسک را تأمین کند که انتشار همین خبر باعث شد تا حدودی بحران کمبود ماسک در کشور رفع شود.

وی گفت: در بخش تولید ماسک نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده و تقریباً نیاز کشور برطرف شده است.

ترکمانه بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأمین یک میلیون بسته غذایی را تعهد کرد و با آغاز رزمایش مواسات مؤمنانه در کشور این بسته‌ها توزیع شد؛ هم‌اکنون نیز توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی را در کشور آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی یکی دیگر از فعالیت‌های این بنیاد بود و در شهرهایی که کانون بحران بودند کار توزیع انجام شد و اکنون نیز در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند توزیع می‌شود.

مدیر عامل بنیاد احسان افزود: در ایام کرونا شرکت‌های تولید داروی ستاد تغییر خط تولید دادند و به تولید ژل بهداشتی و محلول ضد عفونی کننده روی آوردند و بیش از ۲۵۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی تولید شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha