جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 907178
۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
مستند «هجده درصد»

حوزه/ مستند «هجده درصد» که به موضوع بهبود جسمی یک جانباز شیمیایی به نام علی جلالی فراهانی می پردازد روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مستند «هجده درصد» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مصطفی شبان»، روایتی  از بهبود جسمی یک جانباز شیمیایی به نام علی جلالی فراهانی که اسفند سال ۶۶  پس از حمله شیمیایی عراق با گاز خردل دچار ۹۰ درصد سوختگی شد به طوری که در ایران امکان درمان نداشته و با پیگیری‌های خانواده‌اش به ژاپن اعزام می‌شود.

او صد روز تحت درمان پزشکی قرار گرفت اما سرانجام پزشک ژاپنی با ناامیدی او را که فقط ۱۸ درصد از ریه برایش باقی مانده بود به ایران بازگرداند تا آخرین روزهای زندگی‌اش را در کنار خانواده خود بگذراند. حال پس از گذشت ۱۷ سال یک تماس تلفنی دکتر ژاپنی را به حیرت وا می‌دارد.

علی جلالی که میانسالی خود را سپری می کند، به ژاپن رفته تا بعد از سال ها با پزشک معالج خود دیداری داشته باشد در رستورانی ایرانی در توکیو.

مستند «هجده درصد»  دوشنبه ساعت ۸:۳۰ ، ۱۵ و ۲۱:۳۰ به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود، تکرار این مستند نیز سه شنبه ساعت ۲:۳۰ بامداد بازپخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha