چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: نمایندگان مجلس باید ارتباط خود را با رسانه ها تقویت کنند.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: مردم به ویژه جوانان از نمایندگان منتخب خود در مجلس شورای اسلامی این انتظار را دارند که بتوانند لوایحی را برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم به خصوص جوانان به تصویب رسانده و پیگیری کنند.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین یکی از مهم ترین وظایف مجلس را بعد نظارتی دانست و خاطرنشان کرد: بعد از وظیفه قانون گذاری مهم ترین وظیفه نمایندگان مجلس اعمال وظیفه قانونی شان در بعد نظارت بر همه دستگاهها است.

وی ادامه داد: برای اینکه نماینده بتواند بعد نظارتی خود را تقویت کند باید از خط کشی های سیاسی و جهت گیری های سوء به شدت پرهیز کرده تا بتواند یک نقش نظارتی درست را اعمال کنند.

 حجت الاسلام احمدی با تأکید بر گسترش ارتباط نمایندگان با اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: رابطه نمایندگان با رسانه ها و خبرنگاران باید رابطه مستحکم باشد تا اصحاب رسانه بتوانند با دسترسی به هنگام، خواسته ها، نگاه ها و رصدهای خود از جامعه را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقال دهند.

وی ادامه داد: ارتباط دو سویه رسانه با نمایندگان بدون شک دارای مزیت های فراوانی بوده تا جایی که نمایندگان می توانند در کنار مهارت های تخصصی اصحاب رسانه ضمن آگاهی جستن از آخرین وضعیت حوزه نمایندگی خود با طرح سوالات و پیشنهادات از سوی آنان تصمیمات منطقی گرفته و با رفع مشکلات پاسخگوی افکار عمومی باشند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال این است که ایران نتواند در مسیر اصلی تحول و پیشرفت قرار بگیرد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران حرف های زیادی برای گفتن در خاورمیانه و آسیا دارد و مجلس شورای اسلامی باید با قدرت و اقتدار کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha