پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی مرادی

حوزه/امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمنان، نظام اسلامی را مورد هجمه تبلیغاتی و جنگ رسانه ای خود قرار داده اند و نامه موسوی خوئینی ها بهترین خوراک برای رسانه های بیگانه بود.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره نامه اخیر  موسوی خوئینی ها، بیان کرد: محتوای این نامه همان سخنان معاندان انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه تفرقه در جامعه اسلامی زمینه ساز دیگر مشکلات خواهد شد، بیان کرد: اکنون ایران در خاورمیانه تنها کشور آرام است، لذا دشمنان این مهم را بر نمی تابند و هرچند وقت یکبار افرادی را مامور برهم زدن آرامش جامعه می کنند.

امام جمعه شهرستان بیجار تصریح کرد: نامه موسوی خوئینی ها را جفای بسیار بزرگی در حق مقام معظم رهبری  دانست و تصریح کرد: این نامه کاملاً به دور از انصاف، منطق و واقعیت است.

وی با اشاره به اینکه نباید هر مشکلی را به اصل نظام اسلامی نسبت دهیم، بیان داشت: دشمنان، نظام اسلامی را مورد هجمه تبلیغاتی و جنگ رسانه ای خود قرار داده اند و نامه موسوی خوئینی ها بهترین خوراک برای رسانه های بیگانه بود.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: از کسانی که به هر نحو ممکن در این کشور هستند و خدایی ناکرده در مسیر دیگری حرکت می کنند، می خواهیم که دوباره به آغوش انقلاب  برگردند و اجازه فرصت طلبی را از دشمنان بگیرند.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: نظام علیرغم مشکلات خارجی که دشمنان برایش به وجود آورده است، همواره با مخالفان و منتقدان داخلی از درِ سازش و بزرگ منشانه سخن گفته است، ولی این امر نباید مایه سوءاستفاده برخی افراد در این برهه زمانی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha