جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_۲۰۲۰-۰۷-۰۴_۱۲-۳۹-۴۸ copy.jpg

حوزه/ دوره‌های تخصصی غیرحضوری با موضوع «مهارت‌های بیان تفسیر»، «آشنایی با معارف مهدویت»، «آشنایی با ولایت‌فقیه»، «مهارت‌های ترک گناه در اسلام»، «آشنایی با اصول فرزندپروری»، «آشنایی‌ با مبانی‌تربیت‌دینی نوجوان» و «مهارت‌های تندخوانی» در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوره‌های تخصصی غیرحضوری ویژه طلاب و روحانیون خوزستانی از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، برگزار می‌شوند.

این دوره با حضور اساتید برتر کشوری همچون حجج‌اسلام «قرائتی»، «راستی فر، استاد مؤسسه بنیاد مهدویت»، «همتی، نویسنده کتاب در زمینه تربیت دینی نوجوان»، «آقاجانی، مشاور برتر در حوزه کودک»، «حسنی نژاد، استاد ممتاز مشاوره تحصیلی» و «مشکی باف از اساتید مؤسسه امام خمینی و طرح ولایت»، برگزار می‌شود.

همچنین سرفصل‌ها و بخش‌های این دوره عبارت‌اند از؛ «مهارت‌های بیان تفسیر»، «آشنایی با معارف مهدویت»، «آشنایی با ولایت‌فقیه»، «مهارت‌های ترک گناه در اسلام»، «آشنایی با اصول فرزندپروری»، «آشنایی‌ با مبانی‌تربیت‌دینی نوجوان» و «مهارت‌های تندخوانی».

در این طرح کافی است هر شرکت کننده به طور روزانه فقط ۲۵ دقیقه به مباحث ارائه شده در زمینه‌های مختلف فوق‌الذکر توجه کند.

طبق اعلام مسئول اجرایی دوره، مهلت ثبت‌نام تا ۲۲ تیرماه جاری اعلام شده که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.tahzib.howzeh-khz.ir مراجعه فرمایند.

علاقمندان برای اطلاع از رزومه اساتید و سرفصل‌های هر دوره می‌توان به کانال معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۲۶۹۱۴۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha