سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مراسم تودیع و معارفه شاهچراغ

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، پیرو حکم مقام معظم رهبری، ظهر امروز جلسه هیات امناء و هیات اجرایی آستان مقدس احمدابن‌موسی(ع)، در مدرسه علمیه رضویه شیراز برگزار شد.

در این جلسه ضمن قرائت حکم مقام معظم رهبری، تولیت و اداره امور حرم مطهر موقتا بر عهده حجت الاسلام والمسلمین لطف اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گذاشته شد و از زحمات و تلاش‌های بی وقفه آیت الله سید علی اصغر دستغیب در طول سال‌های تصدی تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نماینده ولی فقیه در فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: کسالت آیت الله دستغیب موجب شد ایشان خدمت مقام معظم رهبری طی نامه‌ای درخواست واگذاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) را مطرح نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبری طی بررسی‌هایی که داشتند، تاکید و دستور فرمودند کارها و امورات جاری حرم بر روی زمین نماند و به بنده حقیر امر فرمودند تا زمانی که تصمیم نهایی خود را در خصوص تولیت این آستان مقدس اعلام نمایند، بنده حقیر امور تولیت را عهده دار شوم.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: امروز بنده به همراه هیات امناء و هیات اجرایی این آستان مقدس خدمت ایشان رسیدیم تا ضمن کسب اجازه، در جریان راهبردها و جهت گیری های موفق ایشان در مدیریت این آستان مقدس قرار بگیریم تا ضمن بهره گیری از آن، بتوانیم امور حرم مطهر را آن گونه که شایسته است تمشیت کنیم، امیدواریم بتوانیم در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت(ع) گام های موثری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha