جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی زرگان اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام سلطانی بر لزوم تشکیل هیئت اندیشه‌ورز «ترویج فرهنگ حجاب و عفاف» در شهرستان ملاثانی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش حساس زن در سلامت، موفقیت یا شکست خانواده و جامعه و همچنین لزوم توجه به نیازهای روانی، عاطفی، جسمانی و معنوی انسان‌ها، ضرورت دارد که به جایگاه بانوان در ابعاد مختلف پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب با حضور حجج‌اسلام سلطانی، مؤسس مدرسه علمیه خواهران ملاثانی و عنافچه، مسئول سازمان تبلیغات شهرستان باوی در محل مدرسه علمیه فاطمیه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سلطانی، با اشاره به نقش زنان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اظهار داشت: دفاع از فرهنگ اسلامی و قرآنیِ حجاب، مهم‌ترین سنگر بانوان در جامعه است.

وی بیان کرد: با توجه به نقش حساس زن در سلامت، موفقیت یا شکست خانواده و جامعه و همچنین لزوم توجه به نیازهای روانی، عاطفی، جسمانی و معنوی انسان‌ها، ضرورت دارد که به جایگاه بانوان در ابعاد مختلف پرداخته شود.

حجت‌الاسلام سلطانی گفت: برای اجرایی و عملیاتی شدن این مسأله طی دعوت از بانوان فعال و فرهیخته فرهنگی شهرستان باوی جهت تشکیل هیئت اندیشه‌ورز صورت گیرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه مقرر شد که نشستی با حضور بانوان فعال و فرهیختگان فرهنگی شهرستان در هفته جاری در مدرسه علمیه خواهران ملاثانی برگزار گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha