جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مؤسسه آموزشی دارالزهرا(س)

حوزه/مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) گفت: برای سال تحصیلی جدید از میان خواهران و برادران علاقه مند و دارای شرایط اعلام شده این مؤسسه دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آغاز ثبت نام دوره جدید موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) خبر داد و اظهار کرد: این موسسه تحت اشراف دفتر  حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی است که  از میان برادران طلبه و خواهران علاقه مند برای سال تحصیلی جدید دانش پژوه می پذیرد.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام برادران در این موسسه بیان کرد:اتمام پایه ۷ حوزه علمیه برای طلّاب بلند مدت و اتمام سطح دو برای طلّاب سفیران هدایت، داشتن سابقه تبلیغ، داشتن انگیزه و توانایی لازم جهت آموزش و اعزام، قبولی در مصاحبه شفاهی، تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی و داشتن حداکثر ۳۵ سال سن از شرایط ثبت نام برادران در این موسسه است.

مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا به شرایط ثبت نام خواهران اشاره و بیان کرد: دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم (حوزوی یا کلاسیک)، قبولی در مصاحبه شفاهی، تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی و داشتن سابقه تبلیغ حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه و داشتن حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط ثبت نام خواهران در این موسسه است.

وی مزایا و امتیازات ثبت نام در این موسسه را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره‌مندی از فضای آموزشی مناسب و کاربردی در تبلیغ، بهره‌مندی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، اعطای گواهی پایان دوره، معادل سازی دروس گذرانده شده در مؤسسه توسط دفتر تبلیغات اسلامی جهت دوره‌های پودمانی و سایر مراکز، حمایت و اعزام به مناطق تبلیغی، کمک هزینه تحصیلی ماهیانه (برادران) ومهد قرآن جهت حضور خردسالان (۳ الی ۶ سال) از مزایای ثبت نام در این موسسه است.

معنوی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه است ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند در موسسه به آدرس www.daralzahra.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha