جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای اذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام متین به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در روایتی از امام جواد(ع) وارد شده است که مؤمن به سه چیز در زندگی نیازمند است، توفیق از جانب خداوند، واعظی که از درون او را موعظه کند و اگر کسی او را نصیحت کرد آن نصیحت را قبول کند.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات حجت الاسلام سرایی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حجت الاسلام سرایی انسان دلسوز و مخلصی بودند و از اینکه استان ما از وجود وی محروم می‌شود ناراحتیم و امیدواریم حجت الاسلام متین هم در این مسئولیت موفق باشند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: خداوند در سوره اسراء سه دستور به پیامبر گرامی اسلام داده است که هر کس به این سه دستور عمل کند مسئولیت خود را موفقیت به سرانجام می‌رساند.

وی در ادامه افزود: اولین دستور عبادت و تهجد شبانه است، از این رو هر کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیریتی را اخذ می‌کند اگر به تهجد شبانه نپردازد نمی‌تواند مدیریت را موفقیت به سرانجام برساند، و دومین دستور این است که مسئولیت را صادقانه تحویل گرفته، صادقانه عمل کرده و صادقانه تحویل دهد و سومین دستور یاری طلبیدن از خداوند است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام علی متین به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی منصوب و از زحمات حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول سابق این نهاد قدردانی شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    خدا را شکر که این اتفاق افتاد