پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاج

حوزه/ انتشار کلیپی از تخریب نمادهای مرتبط به انقلاب اسلامی در عراق با تکذیب سریع و همراه با شوخی کاربران ایرانی مواجه شده است.

هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی به خصوص کانال های قم در خصوص تخریب یادمان شهدا در یکی از روستاهای استان منتشر شد.

در این کلیپ به نظر می رسد که نماد و یادمان ۱۷ شهید روستای کاج محمد آباد در نزدیکی قم که شهیدپرورترین روستای بخش مرکزی استان نیز محسوب می شود با بولدوزر تخریب می شود و این یادمان برای ساخت یک پروژه عمرانی از بین می‎رود.

پس از اعلام استاندار جهت پیگیری این مساله و تحقیقات اولیه مشخص شد که شورای این روستا برای جابجایی یادمان شهدا و ساخت یک بنای دیگر و همچنین جانمایی یک برج نوری اقدام به این کار کرده است که در بررسی‌های میدانی نیز صحت این امر ثابت شد.

اما امروز همین کلیپ با عنوانی عجیب در فضای مجازی منتشر شد که نشان از عمق درماندگی ابزارهای رسانه‌ای منافقان و ضد انقلاب در به چالش کشیدن آرمان های انقلاب اسلامی در این شرایط حساس ملی و بین المللی است.

کلیپ مذکور با عنوان تخریب بناهای مرتبط به ایران در کشور عراق در شبکه های مجازی به خصوص معاند نظام اسلامی در حال انتشار است که اگر کمترین دقتی در انتشار کلیپ قبلی صورت گیرد متوجه می شویم که یک دروغ بزرگ و خنده دار در کار است و این منافقان کوچکترین زحمتی به خود نداده و فقط چند جمله را در کنار کلیپ قرارداده اند.

با کوچکترین دقتی مواجه می شویم که لوکیشن این فیلم کاملا در یک روستای ایرانی قراردارد و هیچ نسبتی با کشور عراق ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مینوش شریف زاده IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    هر چی میکشیم از دست شما خائنین است که راه اجنبی ها رو از طریق رسانا و جوسازی ...پر کردید اگه شما ها نبودید این حال و روزگار مردم نداشتن وطن فروش های بیگانه ای که فرصت از دست ندادید تاختید تا تحریم ها بیشتر به مردم فشار بیار و خودتون مثل دلقک افتادین وسط،میدان به ساز اجنبی ها میرقصید بس کنید مارو به حال خودمون بزارید از دست خرابکاری های شماست که ما وبچه هامون لطمه میخورن بی منطق های بی وجدان .