سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ مراسم عقد نکاح زوج قمی در فروشگاه تخصصی کتاب زن و خانواده

حوزه/ به میمنت اول ذیحجه سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) مراسم عقد نکاح یک زوج جوان در فروشگاه نشر هاجر، ناشر تخصصی کتاب های زن و خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، با حضور جمعی از مدیران مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و استقبال پرشور رسانه ها و عکاسان خبری، به میمنت اول ذیحجه سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهران(س) مراسم عقد نکاح یک زوج جوان در فروشگاه نشر هاجر، ناشر تخصصی کتاب های زن و خانواده برگزار شد.

احمد شایانفر، مدیرعامل نشر هاجر در حاشیه برپایی مراسم فرهنگی و اجتماعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: این اتفاق مهم و ارزشمند را در آغازین روز ماه مبارک ذیحجه به فال نیک می گیریم، چراکه این مرکز تخصصی کتاب ویژه زن و خانواده هفته گذشته به مناسبت هفته حجاب و عفاف با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور افتتاح شد و امروز به برکت سالروز ازدواج سراسر نور امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) شاهد برپایی چنین مراسم معنوی هستیم.

وی افزود: خانواده رکن اساسی جامعه اسلامی است. پرداختن به این بنای مقدس بنیادین و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی خود، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن موجب دور شدن از حیات حقیقی و سقوط به ورطه هلاکت و ضلالت بوده است.

مدیرعامل نشر هاجر (ناشر تخصصی کتاب های زن و خانواده) ادامه داد: بنابراین هرچه بیشتر باید در جهت نیل به سعادتمندی آن کوشید که دستیابی به این مهم تنها از طریق شناسایی کامل عوامل تحکیم بنیان خانواده امکان پذیر که نشر هاجر توانسته با برخورداری از بیش از ۱۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی پیرامون زن و خانواده از ۷۰ ناشر ممتاز کشور بخشی زیادی از این کاستی ها راجبران کند و نسبت به ارتقای سطح آگاهی های عمومی جامعه نقش آفرینی کند.

وی افزود: نشر هاجر به عنوان ناشر برگزیده و تخصصی کتاب زن و خانواده با بیش از دو دهه فعالیت توانسته با ظرفیت علمی و پژوهشی خود در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و حمایت از پایان نامه ها و آثار مکتوب طلاب فضای علمی ارزشمندی را با محور زن و خانواده را احیا کند و مرجعی برای این قبیل آثار باشد.

شایان فر گفت: لذا به منظور ارتقا سطح آگاهی های فردی زوجین نسبت به فریضه ازدواج و خانواده این مهم را در اولویت های خود قرار داده است و بدین منظور به مناسبت روز ازدواج با دعوت از زوجی جوان، ضمن اهدای هدایایی ارزشمند از کتب مورد نیاز خانواده این روز مبارک را گرامی داشته ایم.

وی ادامه داد: معتقدم خانواده هایی که آغاز زندگی را با هدف ارتقای سطح آگاهی های فردی و اجتماعی خود کتاب را در سبد زندگی خود قرار دهند بدون تردید  طول مسیر بلند زندگی را به خوبی، محبت، معرفت و اخلاق طی خواهند نمود و بسیاری از معضلات موجود در جامعه بر اثر بی اطلاعی و عدم شناخت صورت می گیرد که نشر هاجر بر حسب وظیفه ای که دارد به دنبال تحکیم خانه و خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی است.

لازم به ذکر است: در این مراسم باشکوه و معنوی معاون فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جمعی از مدیران این معاونت، مدیرعامل نشرهاجر و همچنین خانواده زوجین با حضور عاقد با پوشش شایسته رسانه های تصویری و شنیداری برپا شد.

همچنین زوجین با انتخاب خودشان برخی از آثار تخصصی زن و خانواده را به عنوان هدیه دریافت کردند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha